Cvičení dospělých

Nabízíme pohybové aktivity s různým zaměřením. Na hodiny označené R je nutná předchozí rezervace, na ostatní cvičení ji pouze doporučujeme. Rezervaci, připadné její zrušení na dopolední cvičení nejpozději den předem, na odpolední cvičení do 12hodin na www.bazenlochotin.cz/prihlaseni, pozdější změny ve výjimečných případech na tel.: 734 253 484, nejpozději 3 hodiny před začátkem cvičení!

AQUA AEROBIC

Je pohybová aktivita ve vodě za doprovodu hudby. Voda klade odpor ve všech směrech, ve kterých se při cvičení pohybujete, což vede k posílení svalů celého těla bez zatížení kloubů a páteře. Cvičení ve vodě pomáhá formovat postavu, rozvíjí sílu a vytrvalost, podporuje kardiovaskulární systém. Je vhodné pro všechny jedince bez ohledu na pohlaví, věk či fyzickou kondici.

BODY BALL

Kondiční cvičení na gymballech (velkých nafukovacích míčích), které kombinuje balanční a posilovací cviky pro zlepšení stability i ohebnosti páteře a zpevnění celého těla. Cvičení na velkých míčích je vhodné pro všechny věkové katergorie, BODY BALL 55+ je přizpůsoben především seniorům.

BODYFORMING

Silově vytrvalostní cvičení zaměřené na rozvoj kardiovaskulárnícho systému a posílení svalů celého těla. Kombinuje prvky klasického aerobicu, k prohřátí svalů, a posilovacích cviků jak s váhou vlastního těla tak s využitím posilovacích pomůcek. Cvičení zlepšuje fyzickou kondici a formuje postavu.

BOSU

Oficiální název univerzální cvičební pomůcky je BOSU Balance Trainer. Bosu vypadá jako poloviční gymnastický míč se stabilní platformou, který se dá použít z obou stran. Během lekcí Bosu se naučíte kontrolovat své pohyby, posílíte hluboký stabilizační systém, který je nezbytný pro správné držení těla. Na Bosu lze dobře kombinovat cviky balanční, silové i vytrvalostní. Cvičení na Bosu celkově zlepšuje fyzickou kondici a tvaruje postavu.

BŘICHO-BOKY-ZADEK

Kondiční cvičení zaměřené na spalování tuků a formování postavy. Intenzivní posilování zejména problémových partií jako jsou břicho, stehna, hýždě, paže s využitím rozmanitých cvičebních pomůcek.

FITNESS JÓGA – zdravotní cvičení

Cvičení je založené na klidném provádění jógových pozic v několika opakováních za sebou. Nepředpokládá žádnou fyzickou kondici, pružnost ani sílu. Může být přípravou pro postupné rozhýbání těla a následné zvyšování pohybové zátěže. Během pravidelného cvičení fitness jógy mohou být redukovány negativní vlivy špatného držení těla, nezdravého způsobu pohybu a životního stylu.

KALANETIKA

Je poměrně jednoduché a nenáročné cvičení, díky kterému zpevníte a vytvarujete svalstvo celého těla. Základem cvičení je časté opakování pohybů s malým rozsahem. Cvičení je založené na současném svalovém stahování a protahování, čímž se svaly posilují, ale zároveň se zvyšuje i jejich pružnost. Kalanetika neobsahuje žádné poskoky ani choreografie, proto je vhodná i pro méně zdatné cvičence či seniory.

MÍČE - INTERVALOVÝ TRÉNINK

Cvičení typu kruhový trénink, kdy zahřátí a závěrečné protažení probíhá na Bodyballech. V průběhu tréninku se střídají různá stanoviště s cílem procvičit všechny svalové partie s využitím různých cvičebních pomůcek. Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie.

LATINO DANCE

Aerobní cvičení tanečního charakteru, které zvládne úplně každý. Cvičení u kterého se zpotíte, spálíte přebytečné kalorie, posílíte svaly celého těla. Zformujete postavu a pobavíte se.

PILATES

Je cvičební systém, který rozvíjí sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání. Posiluje svaly celého těla, zejména hluboké břišní a zádové svaly a svaly pánevního dna. Základním principem Pilates je uvědomění si práce při každé činnosti. Cílem cvičení je zlepšit kontrolu nad svým tělem, posílit jej a zlepšit jeho ohebnost. Cvičení je vhodné pro začátečníky i pokročilé.

PILATES s válci

Jedná se o spojení aktivní formy Pilatesu, kdy dojde k zahřátí a posílení všech svalů pomocí zdravotních pěnových válců. Jde o výbornou kombinaci a volbu pro ty, kteří si během jedné lekce chtějí dopřát aktivní posílení a rehabilitaci zároveň. Během cvičení se zdravotním válcem se velice efektivně aktivují hluboké svaly trupu, což zlepšuje rovnováhu a držení těla. Kulatý tvar válce není stabilní a nutí aktivně zapojovat horní a dolní polovinu těla, posilovat břišní a zádové svaly. Lekce je vhodná pro začátečníky i pokročilé, ideální jako doplněk a vyvážení silového či cardio tréninku.

POWERJOGA

Má své základy v klasické józe. Cvičení je založeno na pravidelném a dynamickém opakování základních pozic. Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Powerjoga je fyzicky náročnější než tradiční jóga a může pomoci při hubnutí nebo udržení váhy. Pomáhá zpevnit celé tělo a vede ke zklidnění mysli, fyzické i psychické rovnováze.

STEPY

Vytrvalostí cvičení na stepu ve formě jednoduché choreografie v kombinaci s polisovacími prvky. Cvičení na stepu spaluje přebytečné kalorie, má výborné účinky na formování problémových partií zejména stehen a hýždí a na zvyšování fyzické kondice.

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ

Cvičení cíleně zaměřené na harmonizaci pohybového systému se "správným" držením těla a svalovou rovnováhu, jež současně napomáhá optimalizaci jednotlivých funkcí vnitřních orgánů a psychické i sociální pohodě.

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ PRO ŽENY

Cvičení určené pro ženy (i dlouho) po porodu a všechny, které řeší povolené břicho, diastázu, bolesti v bedrech, inkontinenci, bolestivou menstruaci nebo nepříjemné pocity v pánvi, ale i pro ty, co se na mateřství teprve připravují nebo si jen chtějí zdravě zacvičit a cítit se dobře ve svém těle. Lekce jsou zaměřené na aktivaci a relaxaci pánevního dna ve všech jeho vrstvách, rozhýbání pánve, napřímení páteře a zapojení svalů CORE, to vše s jemností a respektem k tělu a jeho potřebám. Kromě různých pomůcek se během cvičení využívá i ručník na vypodložení, proto je vhodné mít alespoň 2 ručníky s sebou.

 

zpět nahoru
Plzeň Sportovní TJ Lokomotiva Plzeň ROP Jihozápad MultiSport