Cvičení dospělých

Nabízíme pohybové aktivity s různým zaměřením. Na tyto lekce není nutná předchozí rezervace.

AQUA AEROBIC

Je pohybová aktivita ve vodě za doprovodu hudby. Voda klade odpor ve všech směrech, ve kterých se při cvičení pohybujete, což vede k posílení svalů celého těla bez zatížení kloubů a páteře. Cvičení ve vodě pomáhá formovat postavu, rozvíjí sílu a vytrvalost, podporuje kardiovaskulární systém. Je vhodné pro všechny jedince bez ohledu na pohlaví, věk či fyzickou kondici.

BODY BALL

Kondiční cvičení na gymballech (velkých nafukovacích míčích), které kombinuje balanční a posilovací cviky pro zlepšení stability i ohebnosti páteře a zpevnění celého těla. Cvičení na velkých míčích je vhodné pro všechny věkové katergorie, BODY BALL 55+ je přizpůsoben především seniorům.

BODYFORMING

Silově vytrvalostní cvičení zaměřené na rozvoj kardiovaskulárnícho systému a posílení svalů celého těla. Kombinuje prvky klasického aerobicu, k prohřátí svalů, a posilovacích cviků jak s váhou vlastního těla tak s využitím posilovacích pomůcek. Cvičení zlepšuje fyzickou kondici a formuje postavu.

BOSU

Oficiální název univerzální cvičební pomůcky je BOSU Balance Trainer. Bosu vypadá jako poloviční gymnastický míč se stabilní platformou, který se dá použít z obou stran. Během lekcí Bosu se naučíte kontrolovat své pohyby, posílíte hluboký stabilizační systém, který je nezbytný pro správné držení těla. Na Bosu lze dobře kombinovat cviky balanční, silové i vytrvalostní. Cvičení na Bosu celkově zlepšuje fyzickou kondici a tvaruje postavu.

BOSU CORE

Je klidnější cvičení s prvky pilates zaměřené na zpevnění středu těla. Cvičením zpevníte nejen hluboké břišní a zádové svaly (core), ale i ostatní části těla. Vytvarujete si postavu, která bude na pohled pevnější a štíhlejší. Lekce jsou zaměřené na posilování, zvýšení ohebnosti a vytrvalosti. Po úvodním zahřátí a protažení se plynule přechází na posilovací cviky. Důležité je správné provedení cviků a respektování limitů vlastního těla. Cvičení nijak nezatěžuje klouby. Je vhodné pro všechny věkové skupiny.

BŘICHO-BOKY-ZADEK

Kondiční cvičení zaměřené na spalování tuků a formování postavy. Intenzivní posilování zejména problémových partií jako jsou břicho, stehna, hýždě, paže s využitím rozmanitých cvičebních pomůcek.

CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ

Cvičení pro aktivní maminky. Svým druhem a intenzitou příznivě působí na svalstvo pánevního dna, břišní stěny a zad a na lepší uplatnění těchto svalů při porodu. Také ostatní části těla udržuje vhodným pohybem v aktivné formě. Pravidelné cvičení pak může pomoci od různých obtíží, jako jsou bolesti zad, kyčlí nebo otoky končetin. Udržuje správné držení těla, uvolňuje SI skloubení, odbourává stres a zabraňuje vzniku těhotenské cukrovky. Cvičení má nejen výborný vliv na kondici a psychiku těhotné ženy, ale působí blahodárně i na miminko. Zajistí celkovou fyzickou kondici k zvládnutí porodu.

FITNESS JÓGA – zdravotní cvičení

Cvičení je založené na klidném provádění jógových pozic v několika opakováních za sebou. Nepředpokládá žádnou fyzickou kondici, pružnost ani sílu. Může být přípravou pro postupné rozhýbání těla a následné zvyšování pohybové zátěže. Během pravidelného cvičení fitness jógy mohou být redukovány negativní vlivy špatného držení těla, nezdravého způsobu pohybu a životního stylu.

KALANETIKA

Je poměrně jednoduché a nenáročné cvičení, díky kterému zpevníte a vytvarujete svalstvo celého těla. Základem cvičení je časté opakování pohybů s malým rozsahem. Cvičení je založené na současném svalovém stahování a protahování, čímž se svaly posilují, ale zároveň se zvyšuje i jejich pružnost. Kalanetika neobsahuje žádné poskoky ani choreografie, proto je vhodná i pro méně zdatné cvičence či seniory.

MÍČE - INTERVALOVÝ TRÉNINK

Cvičení typu kruhový trénink, kdy zahřátí a závěrečné protažení probíhá na Bodyballech. V průběhu tréninku se střídají různá stanoviště s cílem procvičit všechny svalové partie s využitím různých cvičebních pomůcek. Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie.

JÓGA

Je komplexní systém pokrývající vše od životosprávy přes hygienu, nácvik tělesných poloh, dechových cvičení až po techniky pro zlepšení koncentrace a meditační techniky. Cílem Jógy je nastolení rovnováhy. Jógová cvičení velmi účinně vedou ke zvyšování svalové a kardiovaskulární zdatnosti, kloubní pohyblivosti, odstraňování svalových dysbalancí spojených s nesprávných držením těla i odstraňování špatných výživových a pitných návyků. Jóga nepředstavuje pouze fyzické cvičení, jde zejména o životní styl.

LATINO DANCE

Aerobní cvičení tanečního charakteru, které zvládne úplně každý. Cvičení u kterého se zpotíte, spálíte přebytečné kalorie, posílíte svaly celého těla. Zformujete postavu a pobavíte se.

PILATES

Je cvičební systém, který rozvíjí sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání. Posiluje svaly celého těla, zejména hluboké břišní a zádové svaly a svaly pánevního dna. Základním principem Pilates je uvědomění si práce při každé činnosti. Cílem cvičení je zlepšit kontrolu nad svým tělem, posílit jej a zlepšit jeho ohebnost. Cvičení je vhodné pro začátečníky i pokročilé.

PILATES s válci

Jedná se o spojení aktivní formy Pilatesu, kdy dojde k zahřátí a posílení všech svalů pomocí zdravotních pěnových válců. Jde o výbornou kombinaci a volbu pro ty, kteří si během jedné lekce chtějí dopřát aktivní posílení a rehabilitaci zároveň. Během cvičení se zdravotním válcem se velice efektivně aktivují hluboké svaly trupu, což zlepšuje rovnováhu a držení těla. Kulatý tvar válce není stabilní a nutí aktivně zapojovat horní a dolní polovinu těla, posilovat břišní a zádové svaly. Lekce je vhodná pro začátečníky i pokročilé, ideální jako doplněk a vyvážení silového či cardio tréninku.

POWERJOGA

Má své základy v klasické józe. Cvičení je založeno na pravidelném a dynamickém opakování základních pozic. Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Powerjoga je fyzicky náročnější než tradiční jóga a může pomoci při hubnutí nebo udržení váhy. Pomáhá zpevnit celé tělo a vede ke zklidnění mysli, fyzické i psychické rovnováze.

STEPY

Vytrvalostí cvičení na stepu ve formě jednoduché choreografie v kombinaci s polisovacími prvky. Cvičení na stepu spaluje přebytečné kalorie, má výborné účinky na formování problémových partií zejména stehen a hýždí a na zvyšování fyzické kondice.

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ

Cvičení cíleně zaměřené na harmonizaci pohybového systému se "správným" držením těla a svalovou rovnováhu, jež současně napomáhá optimalizaci jednotlivých funkcí vnitřních orgánů a psychické i sociální pohodě.

zpět nahoru
Plzeň Sportovní tj-lokomotiva-plzen.png rop-jz.jpg